Autorami wszystkich rysunków promujących Pomorze jest duet artystów ze Szczecina Piotr Pauk ukrywający się pod pseudonimem „Mr. Lump” oraz Łukasz Berger, wrocławianin pseud. CEKAS. W każdym z miast artyści tworzyli obrazy przez kilka dni. Pierwszy mural powstał w kwietniu na ścianie Kupca Poznańskiego przy placu Wiosny Ludów w Poznaniu. Mural przedstawiający wiatraki i okraszony logo Pomorza Zachodniego, w artystycznym ujęciu zawierał istotne dla naszego regionu hasła: wiatr, energia, dynamika, gospodarka, rozwój.
W maju artyści odwiedzili Warszawę, gdzie na kamienicy przy ul. Jaworzyńskiej 11 stworzyli obraz rodziny wybierającej się na wakacje przeładowanym od atrakcji „maluchem”. Było to artystyczne zaproszenie na Pomorze Zachodnie skierowane do całych rodzin.
W czerwcu na ścianie budynku przy Placu Nowym w Krakowie pojawił się rysunek przedstawiający latarnię, na którą wspinają się himalaiści, a tuż za nimi podąża…lajkonik. Artyści w ten sposób chcieli wywołać interakcję widza z pracą, rozbawić go i zaskoczyć zestawieniem zupełnie rożnych motywów. To także dowcipne podjęcie tematu, że Pomorze Zachodnie może być atrakcyjne nie tylko podczas sezonu letniego, ale także zimą.
Kampania promocyjna „Pomorze Zachodnie – Dobre na przyszłość” trwała od października 2014 do czerwca roku tego rok. Promowane były dwa komponenty: gospodarka i turystyka. Obejęła m.in. emisje reklam w telewizji, na portalach internetowych, kinach oraz działania ambientowe. Koszt całej kampanii to łącznie 8 mln zł. Całość sfinansowana została ze środków unijnych (RPO 2007-2013).
Mural reklamujący Zachodniopomorskie w Warszawie.