W samorządach

Wirtualna Ewa w Legionowie

Ewa pracuje 24 godziny na dobę, nawet w niedzielę, i odpowiada na stronie urzędu miasta w Legionowie na pytania mieszkańców i przedsiębiorców.

Kim jest Ewa? Sympatyczną, wirtualną urzędniczką, o z lekka hiszpańskiej urodzie, która wytłumaczy nie tylko zawiłe procedury, ale ciekawie i z humorem odpowie na inne, nawet te mniej urzędowe pytania.

Wirtualna Urzędniczka to inteligentne oprogramowanie, które działa w oparciu o mechanizmy sztucznej inteligencji. Aplikacja odczytuje pytanie i natychmiast znajduje odpowiedź bądź kieruje w miejsce, w którym dana informacja się znajduje.

 

– Mamy nadzieję, że realizacja tego projektu ułatwi komunikację pomiędzy mieszkańcami a urzędem – mówi prezydent Legionowa Roman Smogorzewski. – Wdrożenie wirtualnej urzędniczki to kontynuacja konsekwentnych starań poprawiających dostępność urzędu miasta, takich jak wprowadzenie komunikatora GG, bezpłatnego systemu SMS, obecność miasta w mediach społecznościowych, a także opracowywana właśnie aplikacja mobilna.

 

System przygotowała firma InteliWISE S.A. z Gdyni. Lista zagadnień będzie na bieżąco aktualizowana na podstawie raportów z najczęściej zadawanymi pytaniami.

 

Aplikacja pozostaje w fazie testów. Uwagi mieszkańcy mogą kierować na adres kancelaria@um.legionowo.pl Wszystkie listy zostaną przekazane firmie zajmującej się dopasowaniem programu do potrzeb mieszkańców.

TAGI: dobre praktyki, dostęp do informacji publicznej, prezydent miasta,

Aby zapewnić prawidłowe działanie i wygląd niniejszego serwisu oraz aby go stale ulepszać, stosujemy takie technologie jak pliki cookie oraz usługi firm Adobe oraz Google. Ponieważ cenimy Twoją prywatność, prosimy o zgodę na wykorzystanie tych technologii.

Zgoda na wszystkie
Zgoda na wybrane