Program Google dla Organizacji Non-profit daje organizacjom bezpłatny dostęp do narzędzi Google, w tym do Gmaila, Kalendarza i Google Ad Grants. Dzięki temu można łatwiej docierać do nowych ofiarodawców i wolontariuszy, zwiększyć skuteczność swoich działań i informować o realizowanych inicjatywach.
Polskie organizacje charytatywne mogą już się zapisywać do programu. Zapisując się otrzymują darmowy dostęp do różnych produktów, narzędzi i usług. Dostępne są:
– Ad Grants, czyli grant w wysokości 10 tys. dolarów, do wykorzystania na reklamę organizacji przy użyciu Google AdWords;
– YouTube for Nonprofits, czyli dodatkowe funkcjonalności usługi YouTube;
– Google Apps oferuje narzędzia dla organizacji – od e-maila po dokumenty, które zmniejszają koszty pracy i ułatwiają współpracę.
Jak powiedziała PAP koordynatorka programu Technologie.org.pl Karolina Kochowicz (za prowadzenie programu odpowiadają Google oraz TechSoup, który w Polsce prowadzi program Technologie.org.pl.), Google dla organizacji pozarządowych oferuje kwalifikującym się do tego podmiotom dostęp do darmowych wersji płatnych produktów i specjalnych funkcji zaprojektowanych dla organizacji non-profit.
Aby dołączyć do programu należy złożyć wniosek na stronie Google dla Organizacji Non-profit.
Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.