Nowa rzeczywistość wymusiła na jednostkach administracyjnych, domach pomocy społecznej, urzędach, bankach, dużych spółkach czy fundacjach, przeorganizowanie swojej pracy. Z perspektywy tych organizacji, które utrzymują na co dzień stały kontakt z klientami, bardzo szybko kluczowe stało się wdrożenie intuicyjnego systemu, stawiającego na prostotę obsługi. Stawką było utrzymanie ciągłości działania, którego elementem jest sprawna obsługa klientów online, a także częściowe wprowadzenie pracy zdalnej pracowników.
Wideokonsultacje z urzędami i biurami obsługi klienta
Powyższe cele posłużyły stworzeniu systemu Comarch e-Consultant – programu, który poszerza ofertę placówek o wirtualne biuro z wideokonsultacjami. Takie rozwiązanie jest bardzo elastyczne, dzięki czemu można je dopasować do indywidualnych potrzeb firmy czy urzędu, w tym do dowolnej liczby różnych stanowisk konsultantów. Zarówno moduł użytkowy dla placówki, jak i jej klientów, został stworzony z myślą o intuicyjnej obsłudze, która nie sprawi problemu użytkowego. Co ważne, klienci placówki mogą uzyskać dostęp do systemu bez logowania, wybrać zakres tematyczny konsultacji, zarezerwować dogodny termin, a także uzyskać potwierdzenie oraz przypomnienie o e-wizycie. Tymczasem po stronie użytkowej placówki wyodrębnia się role administratorów i konsultantów, którzy w zależności od zakresu swojej pracy mają odmienne uprawnienia w systemie.
Korzyści z wdrożenia systemu e-Consultant
e-Consultant doskonale wypełnia lukę w dotychczasowych kanałach komunikacji z klientem, ponieważ wśród jego zalet można wymienić:
• bezpieczne połączenie, chroniące dane poufne,
• weryfikację tożsamości obu stron podczas rozmowy,
• łatwość obsługi dzięki przejrzystym panelom klienta i administratora,
• możliwość wprowadzenia pracy zdalnej pracowników,
• zniwelowanie ryzyka zakażenia koronawirusem w placówce,
• utrzymanie ciągłości usług bez względu na restrykcje rządowe,
• rozładowanie kolejek,
• wsparcie techniczne.
Sprawdź więcej zalet systemu >>>
Wsparcie w trakcie i po pandemii
Ze względu na swoje zalety Comarch e-Consultant sprawdzi się nie tylko w czasie zagrożenia epidemiologicznego – zwiększone podczas pandemii inwestycje w nowoczesne rozwiązania informatyczne to szerszy, dynamicznie rosnący trend. Potwierdza to m.in. badanie Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE) z 2020 roku, które pokazuje, że 69 proc. firm zamierza komunikować się z klientami przy użyciu nowoczesnych technologii także po pandemii, ponieważ wsparcie tych narzędzi przynosi im czasowe i finansowe oszczędności.
Dowiedz się więcej
Jeśli myślisz o wdrożeniu takiego rozwiązania również w swojej organizacji, weź udział w bezpłatnym webinarze organizowanym przez Comarch Healthcare. Dowiesz się więcej o możliwościach systemu e-Consultant, przekładających się na potrzeby Twojej placówki. Wydarzenie odbędzie się już 10 marca 2021 roku.