W samorządach

e-Consultant od Comarch – sposób na wirtualną obsługę klientów podczas pandemii

Globalna pandemia COVID-19 zrewolucjonizowała każdą płaszczyznę naszego życia, w tym pracę firm i urzędów. Konieczność utrzymywania dystansu społecznego spowodowała gwałtowny wzrost popularności nowoczesnych technologii, które pozwalają utrzymywać komunikację z odbiorcami oferowanych usług. Aby wyjść naprzeciw tym potrzebom, Comarch stworzył wirtualne biuro obsługi klienta - system e-Consultant.

Nowa rzeczywistość wymusiła na jednostkach administracyjnych, domach pomocy społecznej, urzędach, bankach, dużych spółkach czy fundacjach, przeorganizowanie swojej pracy. Z perspektywy tych organizacji, które utrzymują na co dzień stały kontakt z klientami, bardzo szybko kluczowe stało się wdrożenie intuicyjnego systemu, stawiającego na prostotę obsługi. Stawką było utrzymanie ciągłości działania, którego elementem jest sprawna obsługa klientów online, a także częściowe wprowadzenie pracy zdalnej pracowników.

 

Wideokonsultacje z urzędami i biurami obsługi klienta

Powyższe cele posłużyły stworzeniu systemu Comarch e-Consultant – programu, który poszerza ofertę placówek o wirtualne biuro z wideokonsultacjami. Takie rozwiązanie jest bardzo elastyczne, dzięki czemu można je dopasować do indywidualnych potrzeb firmy czy urzędu, w tym do dowolnej liczby różnych stanowisk konsultantów. Zarówno moduł użytkowy dla placówki, jak i jej klientów, został stworzony z myślą o intuicyjnej obsłudze, która nie sprawi problemu użytkowego. Co ważne, klienci placówki mogą uzyskać dostęp do systemu bez logowania, wybrać zakres tematyczny konsultacji, zarezerwować dogodny termin, a także uzyskać potwierdzenie oraz przypomnienie o e-wizycie. Tymczasem po stronie użytkowej placówki wyodrębnia się role administratorów i konsultantów, którzy w zależności od zakresu swojej pracy mają odmienne uprawnienia w systemie.

 

Korzyści z wdrożenia systemu e-Consultant

e-Consultant doskonale wypełnia lukę w dotychczasowych kanałach komunikacji z klientem, ponieważ wśród jego zalet można wymienić:

  • • bezpieczne połączenie, chroniące dane poufne,

  • • weryfikację tożsamości obu stron podczas rozmowy,

  • • łatwość obsługi dzięki przejrzystym panelom klienta i administratora,

  • • możliwość wprowadzenia pracy zdalnej pracowników,

  • • zniwelowanie ryzyka zakażenia koronawirusem w placówce,

  • • utrzymanie ciągłości usług bez względu na restrykcje rządowe,

  • • rozładowanie kolejek,

  • • wsparcie techniczne.

 

Sprawdź więcej zalet systemu >>>

 

Wsparcie w trakcie i po pandemii

Ze względu na swoje zalety Comarch e-Consultant sprawdzi się nie tylko w czasie zagrożenia epidemiologicznego – zwiększone podczas pandemii inwestycje w nowoczesne rozwiązania informatyczne to szerszy, dynamicznie rosnący trend. Potwierdza to m.in. badanie Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE) z 2020 roku, które pokazuje, że 69 proc. firm zamierza komunikować się z klientami przy użyciu nowoczesnych technologii także po pandemii, ponieważ wsparcie tych narzędzi przynosi im czasowe i finansowe oszczędności.

 

Dowiedz się więcej

Jeśli myślisz o wdrożeniu takiego rozwiązania również w swojej organizacji, weź udział w bezpłatnym webinarze organizowanym przez Comarch Healthcare. Dowiesz się więcej o możliwościach systemu e-Consultant, przekładających się na potrzeby Twojej placówki. Wydarzenie odbędzie się już 10 marca 2021 roku.

 

Zapisz się na bezpłatny webinar >>>