Nowe usprawnienie technologiczne
e-Wizyta daje możliwość załatwiania spraw z 6 obszarów merytorycznych (w każdej chwili można dodać do nich kolejne), bez konieczności stawienia się fizycznie „w okienku”. Rozwiązanie wdrożono we wszystkich 43 oddziałach ZUS w całym kraju. Dodatkowo pod koniec roku zwiększono liczbę stanowisk, na których odbywa się zdalna obsługa klientów. Dzięki temu liczba równoczesnych e-Wizyt wzrosła o ponad 1/3. Zmiany są wdrażane elastycznie – w zależności od potrzeb dostarczyciela i odbiorcy świadczeń. Po 10 dniach od wprowadzenia usługi przeprowadzono 1,4 tysięcy wideokonsultacji, a już po niecałych 2 miesiącach odbyło się aż 14 tysięcy e-Wizyt.
Korzyści wprowadzenia e-Wizyty w ZUS
Na potrzeby ZUS, oprócz możliwości przeprowadzania wideokonsultacji, Comarch wprowadził do systemu nowe funkcje, m.in. niezależny moduł rejestracji oraz wielostanowiskowy model obsługi, który jest wirtualnym ekwiwalentem rzeczywistych punktów obsługi klientów w placówkach. Administratorzy otrzymali też możliwość samodzielnego zarządzania systemem. Co ważne, rozwiązanie działa z poziomu przeglądarki internetowej, a więc że nie ma konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. To nie wszystkie jego zalety. Wśród korzyści rozwiązania dla pracowników i klientów można wymienić jeszcze:
• rozładowanie kolejek w placówkach,
• zachowanie ciągłości usług,
• rozbudowana infrastruktura systemu, która wyodrębnia rolę i uprawnienia pracowników
• dostosowanie do indywidualnych potrzeb placówki,
• szyfrowane, bezpieczne połączenie,
• automatyzacja procesów,
• brak konieczności rejestracji po stronie klienta,
• prosta obsługa – po stronie klienta oraz pracownika,
• system powiadomień (SMS lub e-mail).
Dowiedz się więcej na temat e-Wizyty w ZUS, pobierając case study >>>
Nowoczesne rozwiązania dla administracji publicznej i firm
e-Wizyta to tylko jeden z przykładów rozwiązań opracowanych przez Comarch. Produktem z tej samej rodziny, możliwym do wdrożenia w placówkach użyteczności publicznej, a także firm z różnych branż, w których na co dzień istnieje potrzeba komunikacji z klientami, jest Comarch e-Consultant. Pozwala on na prostą, intuicyjną i mającą wszelkie zalety kontaktu osobistego obsługę klienta z wykorzystaniem systemu do wideorozmowy. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat
e-Consultanta, a także wdrożeniu e-Wizyty w ZUS, weź udział w bezpłatnym webinarze.