Klienci gorzowskiego magistratu mogą załatwić sprawy urzędowe bez bezpośredniego kontaktu z urzędnikami. Na początek te z zakresu spraw, obsługiwanych przez Wydział Komunikacji.
Na chwilę obecną za pośrednictwem paczkomatu można załatwić sprawy z zakresu tych, realizowanych w Wydziale Komunikacji UM, tj. m.in.:
• złożyć wniosek o zarejestrowanie pojazdu sprowadzonego z zagranicy, zakupionego w kraju lub nowego,
• złożyć wniosek o wymianę/wydanie wtórników dokumentów komunikacyjnych (dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu oraz tablic rejestracyjnych),
• zgłosić zbycie/nabycie pojazdu,
• zawiadomić o zmianie stanu faktycznego (np. dopisanie adnotacji: hak, gaz, itp.)
• złożyć wniosek o wyrejestrowanie pojazdu,
• odebrać nowy dowód rejestracyjny, kartę pojazdu.
• wydanie profilu kandydata na kierowcę (PKK) przed przystąpieniem do szkolenia/egzaminu państwowego,
• wtórnik prawa jazdy/pozwolenia na kierowanie tramwajem,
• wpis w dokumencie prawa jazdy potwierdzający kwalifikacje zawodowe,
• wydanie międzynarodowego prawa jazdy,
• wydanie/przedłużenie ważności zezwolenia na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne,
• wydanie zaświadczenia.
Gotowe dokumenty będą czekać na odbiór w urządzeniu obok budynku Urzędu Miasta, na identycznych zasadach, na jakich funkcjonują wszystkie paczkomaty.
Za:
Gorzow.pl