W samorządach

W Gorzowie stanął urzędowy paczkomat

06.04.2020

W tej trudnej sytuacji, w której się znaleźliśmy szukamy takich rozwiązań, by maksymalnie ułatwić Wam kontakt z urzędnikami i pomóc w załatwianiu spraw urzędowych – mówi prezydent miasta Jacek Wójcicki. – Zwróciliśmy się do InPost z pytaniem, czy pomogą nam w rozwiązaniu problemu obsługi mieszkańców. Odpowiedź firmy była błyskawiczna – dodaje Wójcicki.

Klienci gorzowskiego magistratu mogą załatwić sprawy urzędowe bez bezpośredniego kontaktu z urzędnikami. Na początek te z zakresu spraw, obsługiwanych przez Wydział Komunikacji.

Na chwilę obecną za pośrednictwem paczkomatu można załatwić sprawy z zakresu tych, realizowanych w Wydziale Komunikacji UM, tj. m.in.:

• złożyć wniosek o zarejestrowanie pojazdu sprowadzonego z zagranicy, zakupionego w kraju lub nowego,

• złożyć wniosek o wymianę/wydanie wtórników dokumentów komunikacyjnych (dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu oraz tablic rejestracyjnych),

• zgłosić zbycie/nabycie pojazdu,

• zawiadomić o zmianie stanu faktycznego (np. dopisanie adnotacji: hak, gaz, itp.)

• złożyć wniosek o wyrejestrowanie pojazdu,

• odebrać nowy dowód rejestracyjny, kartę pojazdu.

• wydanie profilu kandydata na kierowcę (PKK) przed przystąpieniem do szkolenia/egzaminu państwowego,

• wtórnik prawa jazdy/pozwolenia na kierowanie tramwajem,

• wpis w dokumencie prawa jazdy potwierdzający kwalifikacje zawodowe,

• wydanie międzynarodowego prawa jazdy,

• wydanie/przedłużenie ważności zezwolenia na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne,

• wydanie zaświadczenia.

Gotowe dokumenty będą czekać na odbiór w urządzeniu obok budynku Urzędu Miasta, na identycznych zasadach, na jakich funkcjonują wszystkie paczkomaty.

Za:

Gorzow.pl

 

TAGI: Administracja,