Konferencje

VII Kongres Zarządzania Administracją Samorządową

23.10.2019

2020 r.

Zarządzanie funkcjonowaniem administracji samorządowej jako takiej jest dzisiaj kompleksem zagadnień coraz bardziej złożonych, podporządkowanych procedurom i wymagających uważnej koordynacji pracy wielu osób w kierownictwie urzędów.  Zarządzanie funkcjonowaniem administracji samorządowej jako takiej jest dzisiaj kompleksem zagadnień coraz bardziej złożonych, podporządkowanych procedurom i wymagających uważnej koordynacji pracy wielu osób w kierownictwie urzędów. W ogromnej większości polskich gmin i powiatów odpowiedzialność za tę kwestię spoczywa na sekretarzach, podczas gdy realizacja zadań inwestycyjnych i polityk społecznych jest rolą włodarzy JST. Widząc to – a w redakcji Pisma Samorządu Terytorialnego WSPÓLNOTA uważnie obserwujemy działanie samorządów – postanowiliśmy zorganizować Kongres Zarządzania Administracją Samorządową jako kontynuację Ogólnopolskiego Seminarium Sekretarzy.

Więcej informacji na  www.kongresadministracji.pl

 

Kongres Zarządzania Administracją Samorządową zaplanowany na 15–16 kwietnia nie odbędzie się w planowanym terminie.

Decyzja została podjęta po konsultacji z Miastem Wrocław, uwzględniając rekomendację przeniesienia wydarzenia w związku z zagrożeniami, jakie wiążą się ze wzrostem w Polsce zachorowań wywołanych koronawirusem (SARS-Cov-2 wywołującym chorobę COVID-19).

Ze względu na duże zainteresowanie konferencją oraz wagę tematyki (m.in. pracownicze plany kapitałowe i nowe Prawo zamówień publicznych), które samorządy muszą wdrożyć lub stosować już od początku 2021 roku, zależy nam na organizacji konferencji jeszcze przed wakacjami (w czerwcu). Będziemy pozostawać z Państwem w stałym kontakcie oraz poinformujemy o nowym terminie, gdy tylko będzie to możliwe.