W samorządach

Szkoła Marki Miejsca

Materiał partnera

03.02.2020

Jak promować miasto lub region? Czym zachęcić turystów do odwiedzin? Jak zaangażować mieszkańców do akcji społecznych? Media społecznościowe – jak działają i jak je wykorzystać? Przed takimi wyzwaniami stają na co dzień pracownicy samorządów czy organizacji pozarządowych. Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znaleźć można dzięki Szkole Marki Miejsca, stworzonej przez firmę Synergia z Lublina we współpracy z czołowymi ekspertami marketingu miejsc.

Nowe podejście do edukacji to wynik wieloletniego doświadczenia w pracy z markami miejsca oraz rozmów z profesjonalistami – pracownikami samorządów, organizacji pozarządowych, managerami obiektów i firm turystycznych z całego kraju.

Zajęcia w ramach Szkoły Marki Miejsca prowadzą doświadczeni eksperci - praktycy marketingu miejsc. Wśród nich znajdują się m.in. Piotr Lutek oraz Michał Basiński z Synergii, a także dr Bartłomiej Walas, czy Robert Stępowski.

Nasze programy szkoleniowe to maksimum praktyki przy wykorzystaniu wiedzy i doświadczenia ekspertów i uczestników. Stawiamy na efektywne rozwiązania, których realizacje można rozpocząć tuż po wyjściu z sali wykładowej. Inspirujemy i prezentujemy dobre praktyki z całego świata -  mówi Piotr Lutek.

To, co oferujemy to przede wszystkim duży zasób wiedzy i doświadczenia, które zdobywamy w pracy nad wieloma projektami z różnych dziedzin marketingu miejsc. Podstawą naszej oferty jest jedyny w Polsce, autorski model wdrażania strategii marek miejsc – Place Brand Trigger – dodaje Prezes Synergii.

W ramach projektu prowadzony jest nabór na szkolenia, które mogą być zrealizowane w formie otwartej po zebraniu grupy zainteresowanych osób. Są to zajęcia z obszarów strategii marek miejsc,  budowania produktów turystycznych i badań, a także promocji, social mediów czy wykorzystania grafiki w codziennej pracy. W ofercie znajdują się także szkolenia i warsztaty zamknięte w dowolnym miejscu w całej Polsce, które mają na celu wypracowanie konkretnego rozwiązania dla danego miasta czy regionu. 

 

Więcej informacji na: www.szkolamarkimiejsca.pl

Firma Synergia 10 lat pracuje dla samorządów i innych organizacji. W tym czasie zrealizowała ponad 100 projektów. To jedyna firma w Polsce, która opracowała autorski model wdrożenia strategii marki miast i regionów. Budowanie marki miejsca nie kończy się na stworzeniu dokumentu strategii - to właśnie wtedy zaczyna się prawdziwa praca

 

TAGI: promocja, turystyka, szkolenia,