Nowe podejście do edukacji to wynik wieloletniego doświadczenia w pracy z markami miejsca oraz rozmów z profesjonalistami – pracownikami samorządów, organizacji pozarządowych, managerami obiektów i firm turystycznych z całego kraju.
Zajęcia w ramach Szkoły Marki Miejsca prowadzą doświadczeni eksperci - praktycy marketingu miejsc. Wśród nich znajdują się m.in. Piotr Lutek oraz Michał Basiński z Synergii, a także dr Bartłomiej Walas, czy Robert Stępowski.
Nasze programy szkoleniowe to maksimum praktyki przy wykorzystaniu wiedzy i doświadczenia ekspertów i uczestników. Stawiamy na efektywne rozwiązania, których realizacje można rozpocząć tuż po wyjściu z sali wykładowej. Inspirujemy i prezentujemy dobre praktyki z całego świata - mówi Piotr Lutek.
To, co oferujemy to przede wszystkim duży zasób wiedzy i doświadczenia, które zdobywamy w pracy nad wieloma projektami z różnych dziedzin marketingu miejsc. Podstawą naszej oferty jest jedyny w Polsce, autorski model wdrażania strategii marek miejsc – Place Brand Trigger – dodaje Prezes Synergii.
W ramach projektu prowadzony jest nabór na szkolenia, które mogą być zrealizowane w formie otwartej po zebraniu grupy zainteresowanych osób. Są to zajęcia z obszarów strategii marek miejsc, budowania produktów turystycznych i badań, a także promocji, social mediów czy wykorzystania grafiki w codziennej pracy. W ofercie znajdują się także szkolenia i warsztaty zamknięte w dowolnym miejscu w całej Polsce, które mają na celu wypracowanie konkretnego rozwiązania dla danego miasta czy regionu.
Więcej informacji na: www.szkolamarkimiejsca.pl
Firma Synergia 10 lat pracuje dla samorządów i innych organizacji. W tym czasie zrealizowała ponad 100 projektów. To jedyna firma w Polsce, która opracowała autorski model wdrożenia strategii marki miast i regionów. Budowanie marki miejsca nie kończy się na stworzeniu dokumentu strategii - to właśnie wtedy zaczyna się prawdziwa praca